دانلود منابع کامل آزمون های MSRT و تولیمو : دانشجویان دکتری برای ارائه مدرک زبان می توانند در یکی از ازمون های تولیمو و یا msrt شرکت کنند که به دلیل سهولت سوالات توصیه می شود که در ازمون MSRT شرکت نمایند.

دانلود سوالات MSRT

آزمون MSRT (که به نام ازمون دکتری نیز شناخته می شود) به علت راحتی و سهولت در پاسخگویی، یکی از بهترین گزینه های کسب نمره ۵۰ برای ازمون جامع دکتری و همچنین رشته های دیگر می باشد. به تمامی دانشجویان دکترا و کسانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند توصیه می شود که با تمرکز بر موارد و مطالبی که در این منابع قرار گرفته است، می توانند حد نصاب مورد نیاز را کسب کنند.

اولویت مطالعه منابع:

۱- کتاب لانگمن قرمز (حتما گرامر را از این کتاب بخوانید. به شدت توصیه می شود)

۲- کتاب کیت(kit) (بیشتر درک مطلب ها از این کتاب در سال های اخیر سوال طرح شده است)

۳- تافل دکتری خیرابادی (انتشارات کتابخانه فرهنگ-برای مطالعه بیشتر)

در صورت کم بودن وقتتان می توانید فقط کتاب کیت(kit) را مطالعه بفرمایید. در اکثر کلاس های معروف امادگی برای ازمون MSRT همین کتاب کیت تدریس می شود. در ضمن مطالب این کتاب سطح پایین تری نسبت به کتاب های دیگر دارد. علاوه بر کتاب لانگمن قرمز و کتاب کیت شما می توانید این مجموعه که توسط سایت ما گرداوری شده را تهیه بفرمایید که مکمل بسیار مناسبی در کنار دیگر منابع می باشد.

قسمت های پرتکرار در ازمون های فصل بهار سال ۹۴:

از کتاب کیت: قسمت A: متن مربوط به سوال های ۲۰-۱۱ و ۳۰-۲۱

قسمت B: متن مربوط به سوال های ۱۹-۹ و ۳۰-۲۰

قسمت C: متن مربوط به سوال های ۹-۱

قسمت D: متن مربوط به سوال های ۹-۱ و ۱۹-۱۰

این مجموعه شامل نمونه سوالات آزمون ها، کتب کیت و لانگمن، کتب لازم دیگر، فلش کارت ها و لغات پرتکرار ازمون ها، جزوات گرامر و… می باشد..